Monday, July 17, 2006

Dragi prieteni,

... cunoscuti si necunoscuti, care va ginditi intotdeauna la binele meu, stiu ca-mi duceti grija ca nu merg vara la mare odata cu toata multimea pestrita, ca nu merg seara la terasa sau duminica prin vreun mall ca sa ma mai socializez si eu, ci stau numai sa ascult cine stie ce muzici, eh, nu mare lucru, sau sa sa ma uit in tavan sau, si mai rau, sa dorm! Da, da, stiu, o viata am si-o dorm si pe aia... deci, dragi pretini cunoscuti si necunoscuti, va rog, nu-mi mai trimiteti si nu ma faceti sa insist prea mult ca si-asa ma doare capul de-mi plesneste, mailuri sub genericul "Love Happens" Nu stiu ce e prostia asta cu gasitul dragostei, de-o mai exista asa ceva, intrind intr-un lant interminabil de mailuri pe care sa le trimiti la rindul tau cuiva care-si cauta dragostea... blah blah blah... hai ca m-am emotionat teribil si v-am spus ca am si o durere de cap. Miine poimiine ajung sa ma plimb in parc un trandafir rosu in brate, Doamne fereste!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home