Sunday, April 01, 2007

Byron - No Man's Land

Cam acolo m-a dus Baronul de aseară din Lăptărie. Pentru fix două ore, pentru că au fost neobişnuit de punctuali. Eu, una, aş prefera să fie punctuali cu începutul concertului, dar să mai întîrzie cu finalul, măcar cît să mai intre şi un "One Time". Ceva mai puţine coveruri aseară, în varianta prescurtată a unui concert Byron (Cristi Mateşan a mai şters-o la o altă cîntare, pînă nu-şi pierdea încălzirea). Printre ele, "Winter" (Tori Amos) şi, call me crazy, dar ieri am ascultat-o foarte mult pe Tori, gîndindu-mă ca n-am auzit încă un cover al unei piese cu voce feminină. Totuşi, registrul vocal al lui 6fingers parca era cam grav pentru piesa asta. În rest, sună totul firesc, legat, trecerile de la acordurile calme, cuminţi la cele în forţă, la chitara cu "distors a-nviat!", la strigătele lui Byron, micile pauze din timpul pieselor, care sînt liniştea de dinaintea furtunii dau tot farmecul. Dan poate să fumeze, să bea şi să nu doarmă cît vrea, el tot cîntă din ce în ce mai bine!
Urmează 19 aprilie în Old School şi 10 mai în B52. Ruoc.

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Dom'soara tu nu ai scoala sa o mai frecventezi, un serviciu.... toata ziua pe la concerte.....ce iti e si cu tineretul din ziua de azi....nu au nimik in cap, decat puburi si muzica....

12:41 PM  
Blogger mary said...

un serviciu am, dar asta nu ma impiedica sa-mi fac serviciul de a ma preumbla pe la cintari. nu, de alta, da' sevrajul e tare nasol. asememnea serviciu recomand si altora, care stau simbata seara acasa cu nasu-n tv.

11:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

pot sa-ti fac cadou o mitza? vezi k ma simt vizata cu simbata seara in general, dar de data asta am fostla un party de motoristi. :D

5:12 AM  
Anonymous Anonymous said...

adi as in ferdinand. :D

5:16 AM  
Blogger mary said...

"pot sa-ti fac cadou o mitza? vezi k ma simt vizata cu simbata seara in general"
iata cum am descoperit anonima!

11:44 AM  

Post a Comment

<< Home