Saturday, June 02, 2007

Concert Byron

La fix 7* luni de la primul lor concert în noua formulă, din Lăptărie (1 decembrie 2006), Byron nu prea mai are ce să-mi dovedească. Cam de la cel de-al doilea concert al lor mi-am dat seama că deja trecusem de faza în care mergeam să-i văd ca văd despre ce e vorba cu noul Byron. Acum, cînd nu mai aştept să mă convingă în vreun fel sau să-mi dovedească ceva, orice, exact asta se întîmplă. La fiecare concert sesizez cum continuă să crească, să se lege, să sune tot mai coerent şi mai firesc. Rar mi s-a părut Dan Byron aşa de luminos şi de în formă ca aseară, cu faţa şi cu vocea lui aşa de-al naibii de expresive. Muzica asta te ţine acolo, prezent tot timpul, căci nu sună niciodată la fel, dar te şi duce prin locuri care sînt numai ale tale.

ps: Pe "Lazy" mă gîndeam ce nebunie poate să dezlănţuie piesa asta într-un oarecare club într-o oarecare ţară, în vreme ce Bertrand stă între patru pereţi ai unei celule.

Ruoc on!
*Sînt 6 luni, într-adevăr, nu 7! Uite de-aia mă încurc eu şi la restul de la pîine.

6 Comments:

Blogger me2 said...

wow inca un concert ...

8:42 AM  
Blogger mary said...

si pe mine nu ma plateste nimeni pt reclama! :D

12:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

ce frumos a fost... mai vreau!
ah, si mie mi s'a parut ca la fiecare concert au ceva altfel fata de precedentul, mereu e ceva nou, se schimba ceva, si asta imi place :)

8:09 AM  
Blogger mary said...

exact. ma refeream in special la orchestratii. ai observat?

2:32 AM  
Anonymous Anonymous said...

eu zic ca sunt 6 luni de la primul concert...

7:55 AM  
Blogger mary said...

ei, am eu o simpatie pt cifra 7, desi n-am nicio treaba cu cifrele:))

11:41 AM  

Post a Comment

<< Home