Monday, August 27, 2007

Cinemafăcutsărîd

Deunăzi am vazut întîmplător un promo tv pentru un film românesc la un post care obişnuieşte să dea astfel de filme. De data asta era voba de "Serenadă pentru etajul 12", în a cărui distribuţie apare şi "Ioana" Stana Ionescu. Eu aş dori, dacă se poate, să mai văd filme româneşti şi cu Stela Popescu Bitănescu, Tamara Stamate, Cristina Buciuceanu sau Ileana Mihuţ, cum ar fi "Secretele lui Ovidiu", "Eu, tu şi BD" sau "Bachus în acţiune". Chestii, socoteli, că doar sîntem umanişti, ce dracu'!
Sau, "dacă nu e peisage, prefer mai bine să cad pe gînduri".

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

eu vreau sa vad un film din 1953, dar nu-l gasesc nicaieri pe net piratat

9:16 AM  
Blogger mary said...

oare cum as putea sa te ajut in aceste momente grele? n-as putea sa te ajut:D

1:39 AM  

Post a Comment

<< Home