Saturday, October 13, 2007

Replay Forbidden Drama









E pe play. Forbidden Drama. Era pe play de mult timp în casa mea, însă acum e în forma lui, era să zic finală, dar e departe de final ceea ce are trupa asta de spus în muzică. În forma lui împlinită, să zicem. Scriu despre asta abia pe ultima piesă din album, Toast Prosposal, în timpul căreia mi-am dat seama aseară că lucrurile pe care le tot regîndesc, resimt şi re-simt de un an şi jumătate încoace sunt deja prea mult şi că trebuie să încep să fac ceva şi pentru mine. Şi totuşi, a fost multă bucurie aseară, căci despre asta este vorba în muzică dincolo de toate, de bucuria lor de a cînta şi de bucuria noastră de a asculta. "Sînteţi nebuni, şi eu mă bucur, da' nici chiar aşa!" O spunea Dan Byron înainte de ultimul bis, cînd nimeni n-avea chef să plece şi erau rechemaţi pentru nu mai ştiu a cîta oară. Aşa e de fiecare dată şi totuşi nimeni nu se plictiseşte.
Următoarele cîntări:
26 octombrie, Old School
27 octombrie live în studio la City FM.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

draga, zise asa: " sinteti nebuni si eu ma bucur dar nici kiar in halul asta!"
am ascultat noir desir, lazy normal. e ok pt francezi.

11:07 AM  
Blogger mary said...

leizi este unul din putinele cazuri in care cavărul e mai bun decit originalul :))

9:01 AM  
Anonymous Anonymous said...

MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULT MAI BUN!

9:59 PM  

Post a Comment

<< Home