Wednesday, May 17, 2006

Autoportret

Sint foarte cuminte. Vorbesc numai cind sint intrebata, circul regulamentar, nu arunc hirtii pe jos, ma adresez numai cu pronumele personal de politete, nu dau muzica tare, nu injur, nu ajung niciodata tirziu acasa, zimbesc intotdeauna si nu pling niciodata, imi controlez perfect accesele de furie. Daca mi se spune ca sint afurisita (ma scuzati, aroganta), ceea ce mi se intimpla foarte, dar foarte rar, o iau ca pe un compliment, raspunzind cu amabilitate: 'Multumesc, aveti dreptate!' Ce mai, sint un adevarat model! A, cit de modesta sint v-am spus? Da, sint si foarte modesta pe deasupra. Nu va vine sa credeti, nu-i asa? Doar din cind in cind imi mai scapa cite o minciuna, dar asta nu e atit de important.

p.s. Si mi-am promis sa nu mai vorbesc atita despre mine!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home