Wednesday, May 03, 2006

Radio


Aveam 15-16 ani şi ascultam Radio România Tineret, chiar Mai mult de 200 min. live pe săptămână. Acolo şi atunci m-am prins eu cam ce înseamnă muzicile care merită ascultate. Atunci m-am îndrăgostit de Queen, de pildă. Cînd am ajuns în Bucureşti, mai întîi am fost cu Delta RFI, dar, din cauza unui Iris la Kirk am nimerit pe Activ FM şi m-am blocat acolo. Activ a însemnat enorm în contextul în care FM-ul bucureştean înţelegea că e grozav să bagi ascultătorilor pe gît numai gunoaie. Din păcate, asta e încă valabil. Mi-e greaţă de DJ-ul de radio care defilează pe la spectacole de doi lei sau/şi pe la TV într-o imagine care mă violentează prin prost gust si care e lipsită de fond, de DJ-ul care nu e în stare să deosebească Holograful de Cargo sau să precizeze că piesa pe care o pune la radio e un cover (şi ăla de doi lei) a unei piese compuse poate cu 20-30 de ani în urmă. Apropo, radioul ăla cu maşina portocalie care ne bruiază prin Bucureşti fluturînd bani pe străzi difuzează numai coveruri dintr-astea de care nici nu ştie că-s coveruri?! (unde-s vremurile de altădată cu Lipstick Traces? Niiiiick!). Revenind la Activ, deşi erau probleme tehnice care uneori mă scoteau din minţi, dincolo de calitatea muzicii, era farmecul legat de faptul că se putea spune orice, că oamenii de acolo aveau ceva în cap, că se pricepeau cu adevărat la muzici, că aveau bun simţ şi mai ales că încălcau regula aia absolut stupidă care spune că pe post nu dai ce-ţi place ţie, ce-ţi place ţie asculţi acasă. What a Bloody Mary that was!
A fost trist cînd a murit Activul, dar e foarte bine că există City FM. Echipa e în mare cam aceeaşi, muzica la fel de bună şi nu e deloc pierdere de vreme să stai pe 106,2. Chiar face bine la urechi. Şi dacă ei trec acum printr-un moment mai dificil, noi sîntem oricum alături de ei.
Declar pe propria răspundere că am fost mituită sa scriu frumos despre ei. Mituită cu muzici bune.
P.S. Oare ce mai face Silviu? Tot cu muzicile lui demente...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home