Friday, July 21, 2006

Am fost data afara din toaleta unui fast-food de doamnele care tocmai atunci se gasisera sa spele, din liftul unui spital de catre un batrin disperat ca ne vom prabusi cu liftul care avea capacitate pentru 5 persoane desi noi eram doar 4, dintr-un club unde ajunsesem prea devreme la un concert si trupa inca mai repeta, am fost data la o parte de linga o boxa de catre o matahala pe nume bodyguard, "nu aveti voie sa stati aici, dra!" (cit am suferit, aveam o relatie indelungata, minunata cu baxa aia de stinga); in fine, in curind voi fi data afara probabil si de pe un forum unde, in inocenta mea, am provocat niste discutii absolut inutile. Oare ce mai urmeaza? Ca Martina ce ma aflu poate sa fiu deportata pe ins. Martinica! NOBODY LOVES ME!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home