Monday, March 19, 2007

"So Real: Songs from Jeff Buckley"

Am mai povestit eu despre Jeff pe aici şi prin toate părţile. M-am gândit foarte mult la el în ultimele zile ca la cineva se va întoarce în curînd. Îmi amintesc cum aşteptam să vină Martina acasă cu albumul, atunci când în sfîrşit îl găsisem, în urmă cu cîţiva ani. Şi cum am stat noi apoi în noaptea aia de-am ascultat numai asta şi mi se părea că ştiam deja muzica şi vocea şi cuvintele pe care Jeff le găsise chiar şi pentru lucrurile pentru care nu există cuvinte.

Coincidenţă sau nu cu postul anterior, sînt anunţate noi înregistrări ale sale.
http://cityfm.ro/stiri.php?NewsId=384

2 Comments:

Blogger me2 said...

cred ca aveai o pasiune pentru el ...
si mie mi se pare unul dintre cei mai sexy barbati

8:50 AM  
Blogger mary said...

consideri? :)

4:34 AM  

Post a Comment

<< Home