Sunday, October 21, 2007

Iris






Cred că este prima dată cînd scriu despre Iris aici. Am reascultat azi cîte ceva şi mi-au venit în minte niste monstruozităţi pe care le-am citit de curînd la adresa lor pe net. Şi mă întrebam, în acelaşi timp, cam cîte trupe româneşti care cîntă de 30 de ani (adică exact vîrsta mea; şi asta doar oficial, pentru că neoficial Iris cîntă de 32 de ani!), poate şi mai mult mai sînt în stare să stea pe scenă şi să facă o cîntare de care să nu le/ne fie ruşine. În afară de asta, au un bun simţ cum rar mai întîlneşti în zilele noastre, mai ales în sfere înalte în care ei nu se cred, dar se află, în vreme ce alţii se cred, dar nu se află, lucru pentru care eu, una, ţin în continuare la fel de mult la ei ca şi atunci cînd mergeam să-i văd aproape săptămînal. Printre multe altele.
Pozele sînt cele mai recente pe care le-am făcut, deşi au deja aproape un an şi i-am mai văzut live între timp, în studio la RFI.
Din concerte mai vechi:
şi

0 Comments:

Post a Comment

<< Home