Monday, November 27, 2006

'Trend Off is on'

Nu pot scrie frumos despre audiţia în avanpremieră a noului album Urma, ci doar cum simt. "What scares me the most [...] what makes me insane..." este învălmăşeala greu de explicat pe care am simţit-o aseară ascultînd Trend Off-ul, cu Mani cuminte, singur într-un colţ, fumînd şi ascultîndu-şi muzica. Discul cel nou este mult mai mult decît aşteptam. Senzaţiile, stările pe care le creeaza, pentru mine cel puţin, sînt cam tot ceea ce simt eu în legătura cu muzica asta, cu care am trăit practic în ultimul an (vara asta mai ales, în care s-a schimbat fundamental aproape totul) care era acolo tot timpul, chiar şi atunci cînd nu mai găseam nimic de care să mă agăţ. Am mers aseară acolo cu "Random Nine'ty Eight" (Novocaine, dar asta e o altă poveste, deşi obsesiile şi trăirile parcă sînt aceleaşi după atîţia ani, parcă nimic nu trece cu adevărat vreodată) în cap, iar "Trend Off" m-a facut vraişte.

Multumesc pentru cadou, asta am uitat să-ţi spun aseară, Mani!

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

E frumusel! cand are urmatorul concert?

6:10 AM  
Blogger mary said...

magda, behave! :))

10:13 AM  
Anonymous Anonymous said...

Why should I behave? Sunt sincera!

12:44 AM  
Blogger mary said...

da, mi-era teama de asta. dar, la ce ne mai foloseste sinceritatea?
ia da tu mai bine raportul despre cum ti-a placut tie 'anger as a gift'. nu de alta, dar sa creem si noi impresia unei discutii inteligente :)

9:49 AM  

Post a Comment

<< Home