Thursday, June 28, 2007

De la căldură

La televiziunea din debara, aia cu zero barat, se discută, probabil pentru a 5864-a seară consecutiv, despre incidentul - foarte important, senzaţional de-a dreptul, pentru noi toţi - în care a fost implicat Adi Minune, care are/n-are o amantă, care este/nu este soră cu nevasta, care nu e de fapt nevastă; s-o fi încurcat între ele, aşa că nu e de mirare că a tras, săracul, probabil nu mai suporta tensiunea! În partea dreaptă a ecranului este afişată o întrebare care te loveşte în moalele capului prin inteligenţa ei (asta în cazul în care nu cumva ţi se pare că nu vezi bine): "Credeţi că a tras cele trei gloanţe din cauza căldurii?" Habar n-am, asta e deja mult prea inteligentă pentru mine, însă am eu o altă întrebare: ăştia de la otv e aşa de cretini din cauza căldurii?

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

li s-a urcat la creier :D

11:32 PM  
Blogger mary said...

aici nu sint de acord cu tine, imi pare rau. nu li s-a urcat la creier, ca nu avea unde!

2:19 AM  

Post a Comment

<< Home