Sunday, September 02, 2007

Elsewhere

Deşi sînt consideraţi revoluţionari în materie de muzică, anii '80 nu-mi plac. Cu mici excepţii, muzica acelor vremuri mi se pare superficială, frivolă, de umplutură. Nu trebuie un efort prea mare de memorie ca să ne dăm seama că decada asta abundă în ceea ce se numeşte one hit wonders, ca să nu mai vorbim de bad hair bands. Anyway, vroiam să spun că am re-găsit un cîntec care-mi place foarte tare, al lui Joey Tempest, fost vocalist în Europe, cîntec ce face parte din unul dintre cele trei albume solo ale sale, anume A Place to Call Home (1995). Piesa se numeşte Elsewhere, iar pe YouTube n-am găsit-o decît în variantă live, legată cu cea mai cunoscută, poate, piesă Europe - Final Countdown. Dacă n-aveţi chef să ascultaţi tot, treceţi direct la minutul 2.25, de unde începe bucata de care vă povesteam.
De fapt, cred că iubesc piesa asta pentru versurile ei. În niciun caz pentru că mi-ar aminti de ceva sau cineva :D

0 Comments:

Post a Comment

<< Home