Monday, January 21, 2008

Recomandare

Există cineva care scrie foarte frumos, pe care nu l-am întîlnit decît indirect şi ne-personal prin cea mai bună prietenă a mea, Martina, şi căruia sper să i se recunoască într-o zi talentul. Are "nişte vorbe cum trebuie", cum spunea bunicul Martinei într-un cu totul alt context şi referitor la cu totul altă persoană.
ultima neîntîlnire
de Catalin Pavel

2007-10-24
nu ne-am mai văzut de mult
de la nici o despărţire.
din greşeală azi am vorbit la telefon
şi ne-am dat o neîntîlnire.
ne vom neîntîlni pe bulevardul magheru, la teatru
emoţionaţi la doişpe
la unu la două la trei şi la patru.
mai tîrziu ne vom nepărăsi
aşa cum n-am făcut-o niciodată
şi după obiceiul nostru personal
ne vom iubi fără să fim de faţă.
noi ne vedem cel mai rar azi,
şi o să ne vedem pentru mult timp
poate chiar pentru prima oară,
aşa că putem să lipsim.
Dacă vă spune ceva şi sînteţi curioşi pentru mai multe, mergeţi aici.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home