Tuesday, February 12, 2008

Cărţile vorbeşte şi nu ne minţeşte

Am primit o leapşă de la Lucian, care zice cam aşa:

1. Ia cartea care este cel mai aproape de tine.
2. Deschide-o la pagina 123.
3. Găseşte a 5-a propoziţie/frază.
4. Postează pe blog textul următoarelor 4 propoziţii/fraze cu aceste instructiuni.
5. Nu îndrazni să scotoceşti prin rafturi după cartea aceea foarte deosebită sau “intelectuală”.
6. Dă leapşa mai departe la alţi 6 prieteni.

Aşadar şi prin urmare:
1. Dictionary of Dreams, Geddes & Grosset

2. I'm goin' in!

3. Ce-am găsit al meu să fie!

4. Imprisonment - problems such as restrictive family relationships(particularly those between parents and their children), claustrophobic love affairs or guilty feelings may be holding the dreamer back from achieving freedom of action, movement or even thought. See also 'enclosure' and 'captive'.
Imps - a dream denoting disappointment (gypsy folklore). The imp is a symbol of malice.


5. Nu, s'trăiţi.

6. Cu voia dumneavoastră, cei 6 vor fi 5: Ana Călin, Gavagai, Cătă, Transp şi Magda (care, pînă ce-şi va face blog, este rugată sa presteze, eu oferindu-mă să-i găzduiesc leapşa)

Iată şi reacţia Magdei:

Cartea cea ma aproape e In excavator - Terry Pratchett (ştiu, am dat-o în mintea copiilor)
"Acum ai înţeles? Se întoarse apoi spre băieţi, care aveau un aer foarte stânjenit. Găsiţi un băţ destul de lung pentru a ajunge la cabină, le ceru el. Vă rog."

8 Comments:

Blogger Unknown said...

ce ma fac daca nu am carti in casa?...sa ma intorc la scoala?

12:05 PM  
Blogger mary said...

du-te si tu si cumpara o carte, ce-o fi acolo:))

1:12 AM  
Anonymous Anonymous said...

promit ca maine o sa onorez si eu leaspa :)

11:46 AM  
Blogger Unknown said...

unde-i gasesti frate? cu exceptia a 3 pers despre care am auzit sipe care le mai si stiu ba dinpoze, ba din tv, tvu de pe vremuri si adik, restu', adik pe restu' de unde-i pescuiesti?

2:04 AM  
Blogger mary said...

sint curioasa pe cine stii din tv/u de pe vremuri:)) no offence

2:30 AM  
Blogger Unknown said...

This comment has been removed by a blog administrator.

2:45 AM  
Blogger Unknown said...

iu ar veri veri min tu mi! :((((((

2:46 AM  
Blogger Unknown said...

iu'v dilitid mai post! iu'v hart mai filings! aim craing laic a crocodail!
iu dont lav mi enimor :((((((((((((

3:04 AM  

Post a Comment

<< Home