Sunday, July 01, 2007

Au, inima! Au capu'! Au, vocea!

Oana cîntă. Oana Zăvoranu. Asta pentru că a scăpat nezăvorîtă. Ce dacă este total "afoană" sau nu pretinde să aibă "veleităţi de Mariah Carey"?! Asta nici măcar nu este adevărat. Ea chiar are voce, este un talent înnăscut, o mare speranţă (s-a născut talent, dar n-a rămas nici măcar speranţă, really), un mare artist, neînţeles, însă. Toţi cei care spun altceva sînt doar nişte oameni răi şi invidioşi, invidioşi pe ea, care acum este, desigur, "mai bună ca niciodată". Fir-ar să fie, că tocmai ce-mi trecuse durerea de cap şi m-a luat iar şi mai abitir cînd am auzit-o cîntînd ceva de "iniiiiiiiimaaaaaaa". La lansare. De album. Primul ei album. E doar primul! O lansare la apă cînd face, că aşa măcar nu i-am mai auzi glăsciorul fin!

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

bai, o luasi razna din cauza caldurii? ce naiba patisi de scrisesi de minune?

5:21 AM  
Anonymous Anonymous said...

he he , ce glascior are:)

8:57 AM  
Blogger mary said...

@anonim 1: orice minune tine 3 zile si 3 zile trecura deja. ia pune mina si mai citeste odata!:))

@anonim 2: cel mai superb!

10:11 AM  

Post a Comment

<< Home