Wednesday, February 20, 2008

Azi serbăm iar Victoria



Nu că e mama, însă n-am întîlnit pe nimeni mai generos şi mai cald ca ea. Şi pe cît e ea de sufletistă, săritoare, de nădejde, pe atît a fost de lovită în viaţa asta. Şi ea tot mai puternică, mai frumoasă şi mai bună este şi tot le mai acordă credit oamenilor. Cred că asta înseamnă, de fapt, să fii un om bun.

O fi el scris pentru vreo iubită, dar se potrivesc cuvintele şi îi şi place:


And through it all she offers me protection
A lot of love and affection
Whether I'm right or wrong
La mulţi ani, mami!



4 Comments:

Blogger Unknown said...

doamna mama ta arata f bine in pozele astea. sigur a facut 25 de primaveri? si-a intins parul?
ieri serbam iar vic-toria.....

3:59 AM  
Blogger mary said...

ştiu că pare de 23, însă, şoc, duamna mama mea a împlinit frumoasa vîrstă de 25 de anişori!transmit felicitările, masa şi dansu.

4:15 AM  
Anonymous Anonymous said...

la multi ani si de la mine!!! si mie imi place robbie;)

7:44 AM  
Blogger mary said...

multumesc :)

9:28 AM  

Post a Comment

<< Home