Wednesday, April 09, 2008

Când am ajuns de dimineaţă la serviciu, la intrare în clădire stătea o doamnă, cam de-o vârstă cu mama. Am salutat-o, mi-a răspuns cu uimire, am deschis şi m-am îndreptat spre lift. M-a urmat şi am aşteptat împreună liftul, fără să spună vreun cuvânt. Am invitat-o să urce prima în lift şi după ce m-am instalat şi eu şi am întrebat-o la ce etaj merge, mi-am dat seama că se retrăsese într-un colţ micuţă şi aproape speriată. N-am ştiut să fac alt lucru mai potrivit decât să-i zâmbesc. Apoi cele 7 etaje păreau interminabile. Am coborât înaintea ei, urându-i o zi bună. "O zi bună", mi-a răspuns, iar în timp ce deschideam uşa liftului am mai auzit-o mormăind ceva cu o voce plânsă. Se închisese uşa şi liftul plecase deja când am realizat că spusese "nu ca a mea". Nici măcar nu o întrebasem dacă puteam s-o ajut cumva. Deşi uneori nu e nimic de făcut pur şi simplu...
S-aveţi o zi mai bună decât a ei. Măcar e soare.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

cine-o fi agresat-o pe biata femeie?

7:10 AM  
Blogger mary said...

mi s-a mai intimplat de curind ca cineva sa plinga linga mine in metrou. ce naiba poti sa faci sa sa zici in astfel de momente...

1:54 AM  
Anonymous Anonymous said...

te faci ca nu observi, asta cam fac toti...

10:07 AM  

Post a Comment

<< Home