Monday, March 17, 2008

Heartcore

În principiu nu mă deranjează să ascult Smart FM câtă vreme nu e în fiecare zi şi mai mult de... să zicem 2-3 ore pe zi. Răbdarea mea are totuşi o limită. Şi cum DJ şi şefă sînt numai la mine acasă (huo!), la birou nu se ascultă întotdeauna ce-mi place mie. Cică să mai schimbăm muzicile! Să le schimbăm, dară! Şi se dă pe Romantic FM. Aici ar intra emoticonu' ăla de se zgîrie pe ochi. În fine, auziţi şi voi muzici romantice:


1. Rock me after midnight/I wanna feel just like your baby/Tell me love is not for sale .... etc. (habar n-am cine cîntă, nici măcar nu-mi pasă)

2. (imediat după 1) Boys, boys, boys, I'm looking for a good time/Boys, boys, boys, get ready for my love.... tra la la la la şi tot aşa.
Mi s-au umezit ochii de emoţie. Mă rog, e de la stat prea mult în faţa calculatorului, dar sună într-un mare fel.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

da' de ce numai dupa midnight?

ai vazut ce diplomatic am trecut peste crema de zahar ars?????

8:31 AM  
Blogger mary said...

dap. oricum n-ai mai fi apucat nimic din ea. din crema.

11:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

misto faza finala :D

8:23 AM  
Blogger mary said...

inca mai am ochii umezi. in fiecare zi. de emotie, desigur.

12:40 AM  

Post a Comment

<< Home