Thursday, March 20, 2008

Comunicat oficial

Pentru că nimeni nu a reuşit să identifice obiectul prin care se uita Totosh în această fotografie, pierzînd astfel şansa de a cîştiga marele premiu ce consta într-o întîlnire faţă în faţă cu Maria Sa Totoshescu Întîiul, în această seară marea dezvăluire: partea de jos este telefonul de pe birou, iar partea de sus este receptorul aşezat pe telefonul menţionat. Incredibilul şi emoţionantul moment a fost surprins de paparazzi în timp ce Măria Sa aştepta, aşa cum face seară de seară la aceeaşi oră, un telefon extrem de important. Dealtfel, putem spune că i se citeşte tensiunea în privire. Contactat telefonic (pe mobil, ca să nu ţină linia ocupată pe fix, deoarece şi la ora respectivă încă mai aştepta telefonul extrem de important), Măria Sa a refuzat să dea orice declaraţie, precizînd că nu doreşte să facă public niciun detaliu legat de viaţa sa personală, făcînd în acelaşi timp un anunţ oficial: în următoarele zile va depune o plîngere împotriva persoanei care se ascunde în spatele acestui pseudonim total neinspirat, Bloggy Mary, şi despre care se bănuieşte că ar fi un paparazzo sub acoperire, pentru publicarea neautorizată a unor fotografii, unele dintre ele cu adevărat stînjenitoare, care au fost sustrase şi trucate în scopuri defăimătoare. Măria Sa nu recunoaşte nimic şi îşi rezervă dreptul la intimitate.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

:))) taie-i ratia zilnica de scarpinat, poate se cuminteste si nu-i mai vin asemenea idei

1:57 AM  
Blogger mary said...

hhhhhhhhmmmmmmmmmm
nu stiu cum va primi maria sa astfel de masuri drastice :))

10:40 AM  
Anonymous Anonymous said...

eu il sustin pe totosh!

4:29 AM  
Blogger mary said...

normal. si eu tot pe el il sustin :))

8:12 AM  

Post a Comment

<< Home