Tuesday, February 26, 2008

Prin oraş zilele trecute






6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ultima poza, turnul, pe unde vine?

1:22 PM  
Blogger mary said...

undeva in zona străzilor cu case frumoase de lîngă parcul kiseleff. îmi pare rău, nu-mi amintesc exact pe care. oricum, proiectul se pare că este să păstreze turnul respectiv, pe care-l renovează si-l transformă într-o clădire "modernă".

12:08 AM  
Blogger Mihai said...

iar 'n-ai cum'-ul ala e pe la intesectia hristo botev cu linia de tramvai 5/16/21.alta zona cu case frumoase..bine ca unii inca le mai apreciaza:)

11:28 AM  
Blogger mary said...

multumesc de precizare, eu nu am retinut exact locatia.dar ce zici de termopanul ala de sus? :))ma rog, aia chiar e o paragina, nu cred mai poate fi renovata, insa sint nenumarate cladiri misto pe care le strica cu "accentele" lor moderne gen termopan, sticla, oglinda si altele.

2:42 AM  
Blogger Mihai said...

chiar daca probabil cunosti zona, iti recomand sa mai treci in vreun weekend prin jurul Parcului Ioanid, care-i plina de case vechi si splendide si renovate cu bun-simt;esti inconjurat de frumos, parca esti in alte vremuri sau in alta tara..:)

10:57 PM  
Blogger mary said...

s-a notat.

3:26 AM  

Post a Comment

<< Home